10 γέφυρες κατέρρευσαν στην Ιταλία τα τελευταία 5 χρόνια! (vid)

Χτυπά σαν «φυσικό φαινόμενο» η κατάρρευση γεφυρών στον καπιταλισμό!

Πολλά ερωτήματα εγείρονται για την παλαιότητα της γέφυρας, το είδος της κατασκευής, τη συντήρηση, την ποιότητα των υλικών κ.λπ.

10 γέφυρες κατέρρευσαν στην Ιταλία τα τελευταία 5 χρόνιαΗ γέφυρα είχε κατασκευαστεί το 1967 και υποτίθεται ότι είχε ανακαινιστεί το 2016.

Η ιδιωτική ιταλική εταιρεία «Autostrade per l’ Italia» διαχειρίζεται το συγκεκριμένο οδικό τμήμα, όπως και πάνω από 3.000 χλμ. του συνολικού οδικού δικτύου.

Οι σαθρές υποδομές στην Ιταλία ανησυχούν εδώ και καιρό τους ειδικούς του κλάδου. Χωρίς δεύτερη σκέψη οι προειδοποιήσεις αγνοήθηκαν από πολλές κυβερνήσεις.

Αντί να αναλάβουν τη συντήρηση παμπάλαιων γεφυρών και τούνελ, οι εκάστοτε υπουργοί Μεταφορών και Συγκοινωνιών έλεγαν ότι τα ταμεία είναι άδεια.

(Σχόλιο Ροβεσπιέρου: Βέβαια όταν πρόκειται για τις στρατιωτικές δαπάνες, λεφτά υπάρχουν! Η Ιταλία φιγουράρει στην κορυφή της λίστας, που καταγράφει τις δαπάνες για στρατιωτικούς εξοπλισμούς, αφού βρίσκεται στην 11η θέση παγκοσμίως.)

10 γέφυρες κατέρρευσαν στην Ιταλία τα τελευταία 5 χρόνιαΣύμφωνα με έρευνα της ιταλικής «Corriere Della Sera», τα τελευταία 5 χρόνια έχουν καταρρεύσει 10 γέφυρες στη χώρα, προκαλώντας θανάτους στις περισσότερες περιπτώσεις.

Αιτία είναι οι παλιές κατασκευές, οι διαβρώσεις από το χρόνο και τη χρήση, και τα χαμηλά κονδύλια που διατίθενται για συντήρηση, επισκευές και αντικατάσταση των παλιών υποδομών.

Τα στοιχεία μαρτυρούν ότι η κατάρρευση της οδογέφυρας στη Γένοβα, αποτελεί άμεση συνέπεια του ότι τόσο η κατασκευή, όσο και η συντήρηση των αυτοκινητόδρομων ακολουθούν το κριτήριο του κέρδους των ομίλων.

10 γέφυρες κατέρρευσαν στην Ιταλία τα τελευταία 5 χρόνιαΕίναι ενδεικτικό ότι το συγκεκριμένο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου, με την εν λόγω γέφυρα, είναι από αυτά με τα πιο ακριβά διόδια, με τα μεγαλύτερα κέρδη.

Είναι μεγάλες και διαχρονικές οι ευθύνες των αστικών κυβερνήσεων, που παραδίδουν αυτοκινητόδρομους και κάθε είδους υποδομές στο μεγάλο κεφάλαιο, με αποτέλεσμα ο λαός να πληρώνει ξανά και ξανά και πάνω από όλα, με ανθρώπινες ζωές.

Πηγή: Ατέχνως

Στους 39 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας στη Γένοβα

Συνεχίζει να αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών από την τραγωδία της Γένοβας, όπου κατέρρευσε μερικώς η οδογέφυρα Μοράντι.

10 γέφυρες κατέρρευσαν στην Ιταλία τα τελευταία 5 χρόνιαΣύμφωνα με τον τελευταίο απολογισμό, οι νεκροί έφτασαν τους 39, ενώ αρκετοί ακόμα νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση. Οι υπεύθυνοι της Πολιτικής Προστασίας, τόνισαν και πάλι ότι η εξεύρεση τυχόν επιζώντων αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα.

Σε ό,τι αφορά την απόδοση ευθυνών, η εταιρεία «Atlantia», η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση των αυτοκινητοδρόμων, εξακολουθεί να ισχυρίζεται με θράσος πως:

«Δεν προκύπτει η γέφυρα αυτή να ήταν επικίνδυνη, και ούτε ότι θα έπρεπε να έχει απαγορευθεί η διέλευση των αυτοκινήτων».

10 γέφυρες κατέρρευσαν στην Ιταλία τα τελευταία 5 χρόνιαΟ διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τζοβάνι Καστελούτσι, ισχυρίστηκε επίσης ότι η «Atlantiα» συνεχίζει να κάνει τις «πρέπουσες επενδύσεις», με αναφορά στην ασφάλεια του οδικού δικτύου.

Η μετοχή της «Αtlantia» έχασε χτες στο χρηματιστήριο του Μιλάνου, μέχρι και το 10% της αξίας της.

Πηγή: 902.gr

Η τραγική στιγμή της κατάρρευσης

Πηγή: «Corriere Della Sera»

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 55 times, 1 visits today)