Συλλαλητήρια που αξίζουν είναι αυτά για τη φιλία των λαών

Συλλαλητήρια που αξίζουν είναι αυτά για τη φιλία των λαώνΈνα χαρακτηριστικό λάθος του κοντόμυαλου είναι η ερμηνεία ιστορικών γεγονότων με βάση το σήμερα. Αυτό στη λογοτεχνία λέγεται αναχρονισμός κι είναι μέγα λάθος.

Η Μακεδονία έγινε μέρος του σύγχρονου ελληνικού κράτους μόλις το 1913.

Μέχρι τότε στα εδάφη της ζούσαν Έλληνες, Τούρκοι, Σλαβόφωνοι, Ισραηλίτες, Αρμένιοι.

Σε κάποιους νομούς π.χ. στη Φλώρινα πλειοψηφία ήταν Σλάβοι ενώ στο Κιλκίς σλαβόφωνοι ήταν το 98% του πλυθησμού.

Η Θεσσαλονίκη ήταν μια διεθνούπολη

Μεταξύ τους οι εθνότητες αυτές δεν είχαν κανένα πρόβλημα, γιατί ζούσαν μαζί αιώνες στο ίδιο κράτος, το οθωμανικό.

Συλλαλητήρια που αξίζουν είναι αυτά για τη φιλία των λαώνΤα κράτη (αυτοκρατορίες) κάποτε ήταν πολυεθνικά. Και στα πολυεθνικά κράτη δεν υπήρχε ακόμη διαμορφωμένη η εθνική συνείδηση, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που είναι σήμερα.

Μάλιστα στη θρυλική Φεντερασιόν της Θεσσαλονίκης πρωτοστατούσαν οι Εβραίοι κι οι Βούλγαροι.

Μετά τους βαλκανικούς πολέμους ήρθαν συνθήκες που καθόρισαν τα σύνορα και άλλαξαν άρδην την εθνολογική σύσταση κυρίως της ελληνικής Μακεδονίας.

Έγιναν αναγκαστικές ανταλλαγές πληθυσμών, Οι Σλαβόφωνοι και τουρκόφωνοι έφυγαν. Ο κόσμος αυτός είχε γεννηθεί εδώ…

Μετά ήρθε το 1922

Συλλαλητήρια που αξίζουν είναι αυτά για τη φιλία των λαώνΗ Μακεδονία πάλι αλλάζει. Τους πρόσφυγες της Μ. Ασίας και του Πόντου που τους λέγανε Τουρκόσπορους, αλλά ξέρανε ότι δεν ήταν (και ποιοι τους λέγανε έτσι; οι χρυσαυγίτες κι οι εθνικιστές της εποχής που φταίγανε και για το ξεσπίτωμα τους) τους εγκαταστήσανε στα βόρεια σύνορα για να αποκτήσει η Μακεδονία μια εθνολογική ομοιογένεια που σε σχέση με την Παλιά Ελλάδα δεν είχε.

Μέχρι εδώ αναγνωρίζει κανείς γνήσιο απόγονο του Μ. Αλεξάνδρου;

Δε υπολογίζω τις ρωμαικές κατοχές, λεγεώνες, μεικτούς γάμους και τέτοια… για να μη σας στεναχωρήσω περισσότερο.

Δεν ξέρω τι προθέσεις είχε ο Τίτο που μας τα πρήξατε, αλλά όσο ζούσε αυτός και το κράτος, που λεγόταν Γιουγκοσλαβία, δεν υπήρχε κανένας αλυτρωτισμός απο μεριάς των γειτόνων και δεν πείραξαν ούτε μια τρίχα από τα μαλλιά μας. Κι αγνοούσατε και την ύπαρξή τους.

Της Ομοσπονδιακής Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας δηλαδή που την είχε αναγνωρίσει πρώτη η Ελλάδα με τον «εθνάρχη» σας τον Καραμανλή και 50 χρόνια κάνατε τουμπεκί.

50 χρόνια μετά θυμήθηκε ο Καραμανλής την υπογραφή του
κι άρχισε να μυξοκλαίει;

Συλλαλητήρια που αξίζουν είναι αυτά για τη φιλία των λαώνΤην Αν. Μακεδονία, πολύ πριν τον Τίτο, οι Γερμανοί ναζί την είχαν υποσχεθεί στη ναζιστική Βουλγαρία.

Κι αυτοί έχουν μια Βουλγαρία όπως ξέρετε και θέλανε να την μεγαλώσουν (μέχρι στιγμής μετράμε τρεις Μακεδονίες…)

Οι Βούλγαροι ναζί κατά τη διάρκεια της κατοχής, απαγόρευσαν οτιδήποτε ελληνικό, μέχρι και στις εκκλησίες τοποθέτησαν Βούλγαρους παπάδες.

Το ΕΑΜ Καβάλας από την πρώτη στιγμή οργάνωσε τον πληθυσμό για να σώσουν τη Μακεδονία από τον εκβουλγαρισμό. Τα σχέδια τους απέτυχαν χάρη στο ΕΑΜ και μόνο.

Ο εθνάρχης σας στη διάρκεια της Κατοχής συνεργαζόταν άψογα με τους ναζί.

Απλά το αναφέρω γιατί δεν του κάηκε καρφάκι για τα αίσχη των Βουλγάρων ναζιστών στην περιοχή Δράμας – Καβάλας (Αν. Μακεδονία) και τις συμφωνίες που είχαν κλείσει εις βάρος της Αν. Μακεδονίας και των κατοίκων της.

Τη Μακεδονία, το φασιστικό κράτος των Αθηνών, δεν την είχε ποτέ σε υπόληψη γιατί συνόρευε με σλάβικα σοσιαλιστικά κράτη κι επειδή οι κάτοικοι της Μακεδονίας βοήθησαν πολύ στην ενίσχυση του ΔΣΕ στον εμφύλιο.

Για το λόγο αυτό οι Μακεδόνες κάτοικοι, στην πλειοψηφία τους ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, τιμωρήθηκαν από τις φασιστκές εμφυλιακές κυβερνήσεις. Πώς;

Συλλαλητήρια που αξίζουν είναι αυτά για τη φιλία των λαώνΜε αναγκαστική εσωτερική μετανάστευση προς τα μεγάλα αστικά κέντρα. Για να μην τροφοδοτούν τους αντάρτες του ΔΣΕ που τους θεωρούσαν (ντεμέκ) πράκτορες των Σλάβων.

Εξού και το παρατσούκλι «σλαβοκομμουνιστές».

Έτσι ερήμωσαν πολλές επαρχιακές πόλεις και χωριά. Στη Θεσσαλονίκη στοιβάχτηκαν εκατοντάδες χιλιάδες άστεγοι πλέον και άνεργοι κάτοικοι της Μακεδονίας, «συνοδοιπόροι των σλαβοκομμουνιστών».

Το Καραβάν Σαράι «φιλοξένησε» όλους αυτους τους κατοίκους της Μακεδονίας που έγιναν πρόσφυγες για δεύτερη φορά. Όποιος έμενε πίσω, υπήρχε ο ελληνικός στρατός που τους τουφέκιζε.

Μάλιστα ο πρωθυπουργός Τσαλδάρης ήρθε το Μάρτη του 1947 στη Θεσσαλονίκη να βγάλει λόγο για να τονώσει το εθνικό φρόνημα των Μακεδόνων (δεν τους είχε σε εκτίμηση βλέπετε κι έβλεπε το φρόνημα τους πεσμένο.)

Και για τους λόγους αυτούς, στη Μακεδονία δεν έγιναν ποτέ τα προηγούμενα χρόνια αξιόλογα έργα. Μας είχανε γραμμένους.

Κοντολογίς:

1. Το ενδιαφέρον της «δεξιάς» ή ακροδεξιάς παράταξης για τη Μακεδονία είναι υποκριτικό. Οι πολιτικοί πρόγονοι τους έκαναν το παν για να την ξεφορτωθούν και να την ριμάξουν.

Συλλαλητήρια που αξίζουν είναι αυτά για τη φιλία των λαώνΚι αυτοί που διοργανώνουν συλλαλητήρια εθνικιστικά δεν είναι πατριώτες επειδή λένε ότι είναι, είναι πατριδοκάπηλοι και πολεμοχαρείς βλάκες κι αυτοί που συμμετέχουν σε αυτά είναι τουλάχιστον αφελείς. Κι οι περισσότεροι βέβαια είναι και ντιπ ανιστόρητοι.

2. Κανένας λαός δεν μπορεί να επιδείξει μία αμιγώς εθνική καταγωγή, χωρίς επιμειξίες ή επιδράσεις από άλλους λαούς. Από παρθενογένεση δεν δημιουργήθηκε κανένας λαός, τον κώλο σας να βαράτε κάτω.

3. Τα μόνα συλλαλητήρια που αξίζουν είναι αυτά που προωθούν την ειρήνη και τη φιλία των λαών.

4. Έξω το ΝΑΤΟ από τα Βαλκάνια.

Ένα κείμενο της Κατερίνας Κ.

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 479 times, 1 visits today)