ΚΚΕ: Ο «Μεγάλος Περίπατος» εξελίσσεται σε «Μεγάλη Ταλαιπωρία»

Για εργαζόμενους, επαγγελματίες και κατοίκους της Αθήνας

Για τη σημερινή ταλαιπωρία στο κέντρο της Αθήνας, η Κομματική Οργάνωση Αττικής του ΚΚΕ σε ανακοίνωσή της τονίζει:

ΚΚΕ: Ο «Μεγάλος Περίπατος» εξελίσσεται σε «Μεγάλη Ταλαιπωρία»

«Ο «Μεγάλος Περίπατος» της Αθήνας εξελίσσεται σε «Μεγάλη Ταλαιπωρία» για τους εργαζόμενους, τους επαγγελματίες και τους κατοίκους της Αθήνας,

καθώς οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που ξεκίνησαν από την προηγούμενη βδομάδα και εντάθηκαν από χθες με τις παρεμβάσεις στην Πανεπιστημίου και την πλατεία Συντάγματος οδήγησαν σε πρωτοφανή κίνηση στο Κέντρο.

Αυτή η κίνηση επηρεάζει κατοίκους και διερχόμενους, ενώ εξαπλώνεται και στις κεντρικές οδικές αρτηρίες στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, την Πειραιώς, τη Συγγρού, την Πατησίων, την Αχαρνών και αλλού, ακόμη και σε στενά.

Επιβεβαιώνεται η τοποθέτηση του ΚΚΕ και της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Αθήνας, ότι δεν έχει υπάρξει ολοκληρωμένο χωροταξικό σχέδιο, ούτε ολοκληρωμένη μελέτη, για τις παρεμβάσεις που πραγματικά χρειάζεται να γίνουν.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της βιασύνης της δημοτικής αρχής, που μαζί με τη στήριξη των συνδυασμών του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙΝΑΛ στο Δημοτικό Συμβούλιο, προχώρησαν εν μέσω πανδημίας κι ενώ έχει αρθεί ο δακτύλιος στην Αθήνα στο να διαμορφώσουν το περιβόητο «τουριστικό περιβάλλον», αγνοώντας τις ανάγκες κατοίκων, επαγγελματιών και εργαζομένων.

Είναι πρόκληση τη στιγμή που εμφανίζεται η δημοτική αρχή, ως προστάτης της υγείας των δημοτών, να προκαλεί κυκλοφοριακό κομφούζιο και ταυτόχρονα να μη λαμβάνει ούτε ένα στοιχειώδες μέτρο για το στοίβαγμα του κόσμου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, παίζοντας το γνωστό παιχνίδι αρμοδιοτήτων με την κυβέρνηση και το υπουργείο.

ΚΚΕ: Ο «Μεγάλος Περίπατος» εξελίσσεται σε «Μεγάλη Ταλαιπωρία»
ΚΚΕ: Ο «Μεγάλος Περίπατος» εξελίσσεται σε «Μεγάλη Ταλαιπωρία»

Αν ήταν το κίνητρο η βελτίωση της ποιότητας ζωής των λαϊκών στρωμάτων της Αθήνας θα έμπαινε σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της πρωτεύουσας, με πύκνωση του δικτύου των δρομολογίων, με αύξηση του προσωπικού και των οχημάτων, ώστε να μπορούσε ευκολότερα να υποκατασταθεί η χρήση των ΙΧ από τη χρήση των ΜΜΜ».

Πηγή: 902.gr

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 183 times, 1 visits today)
Back2Top