Τουρίστες στον όλεθρο: Οι «σταρ» της προπαγάνδας
Influencers στρατευμένοι στο ξέπλυμα του κράτους – δολοφόνου
Αν είσαι δημοσιογράφος στη Γάζα, ειδικά κάποιου αραβόφωνου Μέσου, το πιθανότερο είναι να βρεθείς με καμιά ισραηλινή σφαίρα (ή και πύραυλο) στο κεφάλι.
Τα πιο πρόσφατα θύματα είναι οι πέντε ρεπόρτερ που δολοφονήθηκαν από την ισραηλινή επίθεση στο νοσοκομείο Νάσερ.
Αν είσαι όμως influencer που αποθεώνεις το Ισραήλ και τα εγκλήματά του, κερδίζεις ένα μοναδικό tour στην ερειπωμένη Γάζα, για να πείσεις τον κόσμο ότι κανένας λιμός δεν υπάρχει και πως οι πεινασμένοι και σκελετωμένοι είναι φιλο-παλαιστινιακή προπαγάνδα!!!
Αυτό ακριβώς έκανε το υπουργείο υποθέσεων διασποράς του Ισραήλ και ο ισραηλινο-αμερικανικός οργανισμός που μοιράζει τα τρόφιμα στη Γάζα (εκεί όπου ο IDF στήνει καρτέρι και σκοτώνει εν ψυχρώ).
Κάλεσαν 10 influencers με εκατομμύρια ακολούθους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και τους πήγαν σε επιλεγμένα σημεία, υπό την προστασία του ισραηλινού στρατού.
Κι αυτοί, σαν καλά στρατιωτάκια, «αποκάλυψαν» στους λογαριασμούς τους ότι κανένας λιμός δεν υπάρχει και ότι το Ισραήλ τροφοδοτεί κανονικά τη Γάζα, αν και δεν θα έπρεπε να δίνει στους Παλαιστίνιους «ούτε ένα ζευγάρι κάλτσες», όπως έγραψε ένας από αυτούς.
Καμιά πρωτοτυπία.
Είναι συνηθισμένο φαινόμενο για οργανισμούς και κράτη-δολοφόνους να προσλαμβάνουν πρόθυμους από την πιάτσα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, για να διασπείρουν την προπαγάνδα τους και να ξεπλύνουν τα εγκλήματά τους.
Θυμίζουμε ότι το ΝΑΤΟ χρηματοδοτεί ειδικό πρόγραμμα και προσκαλεί «στρατευμένους» influencers σε δραστηριότητές του για να γράψουν και να πουν τα …καλύτερα για τον δολοφονικό ιμπεριαλιστικό οργανισμό. Ανάμεσά τους είναι και Έλληνες, γνωστοί για τα φιλο-ευρωατλαντικά τους αισθήματα.

Το (ρητορικό) ερώτημα πάντως παραμένει:
Αφού η κατάσταση στη Γάζα είναι αυτή που περιγράφουν οι ξεπλυματίες influencers, γιατί το Ισραήλ δεν επιτρέπει σε ξένους δημοσιογράφους να μπουν στη Γάζα και να τη διαπιστώσουν με τα ίδια τους τα μάτια;
Με πληροφορίες από Haaretz
Σχόλιο από τον Ριζοσπάστη