Print Friendly, PDF & Email

Ενώσεις Ειδικοτήτων – Συγκέντρωση στο Υπ. Παιδείας στις 27/6

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας, την Τετάρτη 27 Ιούνη στις 12.30 το μεσημέρι διοργανώνουν οι Ενώσεις Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων: 

  • Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων (ΕΝΕΚΕΜ),
  • Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΕΜΑΠΕ),
  • Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ),
  • Πανελλήνια Ένωση Λειτουργών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΕΛΦΑ),
  • Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ),
  • Σύλλογος Αποφοίτων Τμήματος Θεάτρου ΑΠΘ,
  • Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ),
  • Σύλλογος Εκπαιδευτικών Δραματικής Τέχνης (ΣΕΔΡΑΤΕ), 

διεκδικώντας κατοχύρωση των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

Στην συγκέντρωση καλεί  το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος, αλλά και Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης («Ο Σωκράτης» κ.α.)

Στο κάλεσμά τους οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών σημειώνουν:

Ενώσεις Ειδικοτήτων - Συγκέντρωση στο Υπ. Παιδείας στις 27/6«Το σημερινό σχολείο που υπηρετεί τους στόχους της αγοράς, ανεξάρτητα πώς ονομάζεται και ποια μορφή έχει, στηρίζεται και στηρίζει την ελαστική εργασία και τσακίζει τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα.

Στην πολιτική της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων αποτυπώνονται οι κατευθύνσεις της ΕΕ, του ΟΟΣΑ που αντιμετωπίζουν την Παιδεία, την Υγεία ως εμπόρευμα και όχι ως κοινωνικά αγαθά. Που θέλουν οι τομείς αυτοί να λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, με όσο το δυνατόν λιγότερες δαπάνες για το κράτος.

Στο σχολείο αυτό ο δάσκαλος, από επιστήμονας και εκπαιδευτικός, μετατρέπεται “σε πολυεργαλείο” που τα κάνει όλα και συμφέρει και που θα πρέπει να αξιολογείται και γι’ αυτό.

Σήμερα που η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα και η ανθρώπινη γνώση κατακτά νέα πεδία, διεκδικούμε ένα σχολείο που να ανοίγει τους ορίζοντες των μαθητών μας και να βοηθάει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητά τους.

Ένα σχολείο που θα τους βοηθά να οργανώνουν τη σκέψη και τη ζωή τους, τη συλλογική δραστηριότητά τους μέσα και έξω από το σχολείο, σύμφωνα με τις ανάγκες της ηλικίας τους. Που θα καλλιεργεί, θα δίνει ώθηση στις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους, στην πρωτοβουλία και την εφευρετικότητά τους.

Υπό αυτό το πρίσμα κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να διδάσκει το επιστημονικό του αντικείμενο!

Με βάση τα παραπάνω:

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων στα νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά σχολεία, να συνεδριάσουν, να αποτυπώσουν όλα τα κενά των σχολείων τους, σε νηπιαγωγούς, νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής,

καθώς και δασκάλους, δασκάλους ειδικής αγωγής (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη), εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, φυσικής αγωγής, μουσικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής), ενισχυτική διδασκαλία και ολοήμερο

και να διεκδικήσουν από τις Διευθύνσεις Π. Ε. την πλήρη κάλυψή τους με τις αντίστοιχες προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Διεκδικούμε εδώ και τώρα:

  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα για όλους!
  • Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των συναδέλφων συμβασιούχων – αναπληρωτών. Καμία απόλυση!
  • Μόνιμους διορισμούς των 25.000, τουλάχιστον, εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων που εργάστηκαν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων!
  • Να διδάσκονται τα μαθήματα ειδικοτήτων (εικαστικά, θεατρική αγωγή, μουσική, φυσική αγωγή, ΤΠΕ) από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς – Κάθε εκπαιδευτικός στο διδακτικό του αντικείμενο.
  • Την επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής, που καταργήθηκε από την Ε’ τάξη και την Στ’ τάξη.
  • Την επαναφορά της διδασκαλίας του μαθήματος ΤΠΕ σε δίωρη βάση στις τάξεις που καταργήθηκε (από τη Γ’ έως και τη Στ’), καθώς και την επαναφορά των ωρών που περικόπηκαν από τα μαθήματα της Μουσικής, της Φυσικής Αγωγής, των Αγγλικών και της Ευέλικτης Ζώνης.
  • Την εξίσωση του διδακτικού ωραρίου της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αυτό της Δευτεροβάθμιας.
  • Τη σύσταση οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες. Ο κάθε εκπαιδευτικός ειδικότητας να μετακινείται το πολύ σε δύο σχολεία.
  • Την πλήρη καταγραφή, απόδοση και δημοσιοποίηση των κενών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων με διαφάνεια – καμία στρέβλωση, καμία παρατυπία.
  • Να πραγματοποιηθεί στα τέλη Αυγούστου και σε μία μεγάλη φάση η πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού αναπληρωτών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά σε όλα τα σχολεία».

Πηγή: 902.gr

(Visited 141 times, 1 visits today)