Print Friendly, PDF & Email

Πλασάρουν το κλείσιμο δρόμων ως «ιδανική λύση»

Τα πιο απίθανα επιχειρήματα επιστρατεύονται από την κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της, για να δικαιολογηθεί το χάλι που βιώνει αυτές τις μέρες ο λαός, απροστάτευτος από τον χιονιά.

Δίπλα στην παραδοσιακή «ακραιολογία» των καιρικών φαινομένων ήρθε και η …εξοικείωση.

Πλασάρουν δηλαδή ότι αυτό που φταίει είναι η «έλλειψη εξοικείωσης» του κρατικού μηχανισμού, αλλά και των …πολιτών με τη διαχείριση τέτοιων φαινομένων.

«Δεν έχουμε μάθει στην Ελλάδα να χρησιμοποιούμε αλυσίδες, δεν είναι οι δήμοι και οι Περιφέρειες εξοπλισμένοι με μηχανήματα που σπάνια χρειάζονται»,

λένε.

Πλασάρουν το κλείσιμο δρόμων ως «ιδανική λύση»

Και επειδή σύμφωνα με αυτό το σκεπτικό, χιόνι πέφτει στην πλατεία Ομόνοιας μια φορά στα 15 χρόνια, λογικό είναι να κλείνει η Εθνική Οδός και να χωρίζεται η χώρα στα δύο, να διακόπτεται το ηλεκτρικό ρεύμα, να σταματούν οι αστικές συγκοινωνίες κ.ο.κ.

Πόσο μεγάλη πρόκληση αποτελούν τέτοιοι ισχυρισμοί, τη στιγμή που ο λαός ζει τις τραγικές επιπτώσεις των ελλείψεων σε υποδομές προστασίας εδώ και χρόνια, κυρίως σε φαινόμενα με τα οποία υποτίθεται ότι είναι «εξοικειωμένη» η χώρα.

Είδαμε δηλαδή τα τραγικά αποτελέσματα από νεροποντές που συμβαίνουν σχεδόν κάθε βδομάδα τον χειμώνα, από πυρκαγιές το καλοκαίρι, από ισχυρούς σεισμούς που συμβαίνουν κάθε χρόνο κ.λπ.

Δεν λέμε… Καλή η προσπάθεια να κατοχυρωθεί το «ακαταλόγιστο» για το κράτος και τις κυβερνήσεις του, που σε κάθε «έκτακτη» κατάσταση επιβεβαιώνουν την εχθρότητά τους απέναντι στο λαό, αλλά υπάρχει πλέον πολύ πλούσια πείρα.

Βρήκαν τη λύση

Δεν είναι μόνο τα «ακραία καιρικά φαινόμενα» που επικαλείται η κυβέρνηση, αλλά και οι «ιδιαίτερες συνθήκες των Εθνικών οδών», που έφεραν το κλείσιμο των δρόμων με τις πρώτες νιφάδες, όπως μας πληροφορούν οι εκπρόσωποι των κοινοπραξιών που τους διαχειρίζονται.

Σύμφωνα λοιπόν με δημοσίευμα της «Καθημερινής», η Εθνική οδός έκλεισε επειδή και αλάτι να έριχναν οι ιδιώτες που εισπράττουν τα διόδια, αυτό δεν θα έκανε τη δουλειά του, επειδή δεν υπήρχαν …νταλίκες να το πατήσουν, «για να ανακοπεί το στρώσιμο του χιονιού και το πάγωμα του δρόμου»!

Αλλά και τα εκχιονιστικά ήταν δύσκολο να κάνουν τη δουλειά τους, επειδή κινούνται στην άκρη του δρόμου και όταν κάποιος σταματήσει να βάλει αλυσίδες, μπλοκάρουν και δεν μπορούν να συνεχίσουν!

Οπως ισχυρίζονται μάλιστα οι ανάδοχοι των εθνικών δρόμων, αν αφήσεις ελεύθερη την κυκλοφορία των φορτηγών, το οδόστρωμα έχει πιθανότητες να μείνει καθαρό, αλλά η κίνηση αυξάνει τον κίνδυνο ατυχήματος.

Οπότε καλύτερα να μην κυκλοφορούν!

Πλασάρουν το κλείσιμο δρόμων ως «ιδανική λύση»
Πλασάρουν το κλείσιμο δρόμων ως «ιδανική λύση»

Ολα δηλαδή οδηγούν σε αδιέξοδο και σε φαύλο κύκλο, κάνοντας το κλείσιμο του δρόμου να μοιάζει ως αναπόφευκτη, αν όχι ως ιδανική λύση!

Είπαμε, η ελαφρότητα των ημερών δικαιολογεί και καμιά κουταμάρα.

Αλλο όμως αυτό κι άλλο να μας δουλεύουν ψιλό γαζί κυβέρνηση και εταιρείες για να δικαιολογήσουν την ταλαιπωρία των οδηγών, την αδυναμία του κρατικού μηχανισμού να προστατεύσει το λαό από τον χιονιά και αντίστροφα την αγωνία του να γλιτώσει τους ιδιώτες που διαχειρίζονται τις Εθνικές οδούς από το κόστος και την ευθύνη για τον καθαρισμό τους.

Πηγή: Ριζοσπάστης

(Visited 252 times, 1 visits today)