EnglishGreek
  • Αρχική
  • Αναρτήσεις
    • Άρθρα
    • Ανακοινώσεις
  • Άποψη
    • Αεροπεζοναύτης
    • Eυάγγελος Δανέζης
    • Μάνος Δούκας
    • Κατερίνα Κ.
    • Στέλιος Κανάκης
    • Λιάνα Κανέλλη
    • Στάθης Κεραμιδάς
    • Φραγκίσκος Λαγωνικάκης
    • Γιώργος Μαργαρίτης
    • Ελένη Μ.
    • Νίκος Μόττας
    • Νίκος Μπογιόπουλος
    • Κωνσταντίνος Μπούρχας
    • Μιχάλης Π.
    • «Μπαμπέφ»
    • Στέλιος Παλαρμάς
    • Στέλιος Τζανέλλης
    • Σοφία Χουδαλάκη
  • Αφιερώματα
    • 100 χρόνια απ’ την ελληνική επέμβαση στην Ουκρανία
    • Η Άνοδος κι η Πτώση του «Αδιάφθορου»
      • Τα πρώτα βήματα – Η Πτώση των Φαγιέν
      • Η σύγκρουση με τον Λαφαγιέτ -Η εξέγερση της 10ης Αυγούστου
      • Το τέλος της Μοναρχίας κι η Πτώση των Γιρονδίνων
      • Η περίοδος του Τρόμου και το τέλος των Ιακωβίνων
    • 50 χρόνια από τον γαλλικό Μάη του 1968
    • Φρ. Ν. Μπαμπέφ, ο «Προμηθέας του Προλεταριάτου»
    • 200 χρόνια από την γέννηση του Καρλ Μαρξ
    • 220 χρόνια από τη δολοφονία του «Βάρδου της Ελευθερίας»
    • 230 χρόνια από τη Γαλλική Επανάσταση – Η Πτώση της Βαστίλης!
    • 85 χρόνια από το «Ολοκαύτωμα των Βιβλίων» – 10 Μάη 1933
    • Άλμπερτ Αϊνστάϊν: «Γιατί Σοσιαλισμός;»
    • Αφιέρωμα στα 90 χρόνια από την γέννηση του Τσε Γκεβάρα (vid)
    • Ο τρόμος αστών και φασιστών – Ο κομμουνιστής Άρης!
    • Ροβεσπιέρος ο «Αδιάφθορος» – 260 χρόνια από τη γέννηση του
    • Φρίντριχ Ένγκελς – «Ο υιός που αρνήθηκε την τάξη του»
  • Βιβλιοθήκη
    • Βιβλία Ιστορίας
    • Διαλεχτά έργα Μαρξ κι Ένγκελς
    • Επιλεγμένα άρθρα του Λένιν
    • Μαρξιστική Φιλοσοφία και Πολιτική Οικονομία
    • Παγκόσμια Ιστορία από την Ακαδημία Επιστημών της ΕΣΣΔ
    • Τα Άπαντα του Λένιν διαθέσιμα
    • Τα Άπαντα του Στάλιν – Δεκατρείς τόμοι
    • Το Κεφάλαιο του Μαρξ
  • Διεθνή
    • Βαλκάνια
    • Βενεζουέλα
    • Βραζιλία
    • Γαλλία
    • Γερμανία
    • ΗΠΑ
    • Ισπανία
    • Ιταλία
    • Κίνα
    • Κούβα
    • Μ. Βρετανία
    • ΝΑΤΟ
    • Ουκρανία
    • Παλαιστίνη
    • Ρωσία
    • Σουηδία
    • Συρία
    • Τουρκία
  • Ιδεολογία
    • Η αντιπαράθεση Μαρξισμού – Αναρχισμού
      • Αναρχισμός κι Ελευθερία
      • Εκμετάλλευση και Κράτος
      • Ο αντιδραστικός ρόλος των Αναρχικών στην Ιστορία
      • Το αναρχικό ρεύμα στην Ελλάδα σήμερα
    • Η Υλιστική Αντίληψη της Κοινωνίας
    • Η σύγχρονη εργατική τάξη και το κίνημά της
      • Δομή της καπιταλιστικής κοινωνίας: Εργατική κι Αστική τάξη
      • Τα μεσαία στρώματα κι οι θεωρίες για το τέλος της Εργατικής Τάξης
      • Διάφορα Τμήματα της Εργατικής Τάξης
      • Η Ιστορική Αποστολή της Εργατικής Τάξης-1
      • Η Ιστορική Αποστολή της Εργατικής Τάξης-2
      • Η σύγχρονη εργατική τάξη και το κίνημά της – Επίλογος
    • Λένιν: Για τη στάση των κομμουνιστών στον πόλεμο
    • Οπισθοχώρηση από την επαναστατική στρατηγική
      • Εισαγωγή – Η Στρατηγική των σταδίων στην περίοδο της Κομμουνιστικής Διεθνούς
      • Η Στρατηγική των σταδίων στην περίοδο της Κομμουνιστικής Διεθνούς
      • Η επίδραση της προεπαναστατικής Ρωσικής ιστορικής κληρονομιάς
      • Το θεωρητικό ζήτημα της αλληλεπίδρασης της ανάπτυξης Παραγωγικών δυνάμεων και Σχέσεων Παραγωγής
      • Συνοπτικά Συμπεράσματα
    • Ο Οπορτουνισμός ως Πολιτικό Ρεύμα
      • Οι Εκδηλώσεις του Οπορτουνισμού στη Θεωρία, την Πολιτική και την Οργάνωση
      • Κεντρισμός – Αριστερός Οπορτουνισμός – Δογματισμός
      • Κοινωνικο-Ταξικές και Γνωσιοθεωρητικές ρίζες του Οπορτουνισμού
      • Η ιστορική εξέλιξη του Οπορτουνισμού ως ρεύματος
      • Η αντιμετώπιση της διαδικασίας ωρίμανσης του Οπορτουνισμού
    • Ο Τρότσκι και το ρεύμα του Τροτσκισμού
      • Η διαμόρφωση του Τροτσκισμού ως οπορτουνιστικού ρεύματος
      • Η αντιπαράθεση με τον Λένιν και τους Μπολσεβίκους μετά την επανάσταση
      • Σύντομο ιστορικό του Τροτσκισμού στην Ελλάδα την περίοδο του Μεσοπολέμου
      • Ο Τροτσκισμός σήμερα
      • Κριτική παρουσίαση κοινών χαρακτηριστικών Τροτσκιστικών ομάδων
    • Σχετικά με την φαρμακευτική χρήση της κάνναβης
      • Τι σημαίνει «ιατρική χρήση της κάνναβης»;
      • Άμεσες και μακροπρόθεσμες συνέπειες – Συμπεράσματα
    • Τα Λαϊκά Μέτωπα πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
      • Η περίπτωση της Γαλλίας
      • Η περίπτωση της Ισπανίας
    • Τι «κατάλαβαν» από τον Ιμπεριαλισμό του Λένιν
      • Η Σημασία της Λενινιστικής Θεωρίας του Ιμπεριαλισμού
      • Η Σχηματικότητα της Οπορτουνιστικής Αντίληψης για τον Ιμπεριαλισμό
      • Σχετικά με την «Εξάρτηση»
      • Η Στρατηγική του ΚΚΕ κι η Πάλη ενάντια στις Ιμπεριαλιστικές Συμμαχίες
      • Ορισμένα Συμπεράσματα
    • Βασικές κατευθύνσεις της Πολιτικής Οικονομίας στην ΕΣΣΔ
    • Η «άγνωστη» επιστήμη της Πολιτικής Οικονομίας
    • Ψέματα σχετικά με την ιστορία της ΕΣΣΔ
      • Γουίλιαμ Χερστ – Ο δυτικός φίλος του Χίτλερ
      • Ο Ρόμπερτ Κόνκουεστ κι η αλήθεια μισό αιώνα μετά
      • Ο Αλεξάντερ Σολζενίτσιν
      • Ο Γκορμπατσώφ ανοίγει τα αρχεία του ΚΚΣΕ
      • Ανάλυση του Σοβιετικού ποινικού συστήματος
      • Ένας σημαντικός παράγοντας – Η έλλειψη φαρμάκων
      • Οι κουλάκοι και η αντεπαναστατική δράση
      • Διολοφθορά και τα σχέδια για πραξικόπημα – Επίλογος
  • Ιστορία
    • Γιατί οι Έλληνες αφέθηκαν να πολεμούνε μόνοι τους;
    • Ένας αμερικανός συζητά με τον Στάλιν (1936)
      • Σχετικά με τις διεθνείς εξελίξεις και τον πόλεμο
      • Για τις σχέσεις μεταξύ ΕΣΣΔ – ΗΠΑ και τη δράση των Κομμουνιστικών Κομμάτων
    • Όταν ο Τσάπλιν πέρασε από μακαρθική «ανάκριση»
    • Όταν οι ΗΠΑ νικήθηκαν από τους Μπολσεβίκους
      • 1. Η παραπλάνηση των αμερικανών στρατιωτών
      • 2. Η απόβαση στον Αρχάγγελο της Ρωσίας κι η προετοιμασία για Πόλεμο
      • 3. Οι πρώτες μάχες και η πρώτη αμερικανική πανωλεθρία
      • 4. Η δυσαρέσκεια του χειμώνα, η ανταρσία και ο επίλογος
    • Σύνθεση πληθυσμού ελληνικής Μακεδονίας
      • Σύνθεση πληθυσμού ελληνικής Μακεδονίας – Μέρος 1ο
      • Σύνθεση πληθυσμού ελληνικής Μακεδονίας – Επίλογος
    • Το βελγικό πόρισμα της δολοφονίας Lumumba
    • «Η Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών» (30 Ιούνη 1934)
    • «Μεγάλη Ιδέα» και Μικρασιατική Καταστροφή!
    • 18 Ιουλίου 1936 – Ξεκινά ο ισπανικός «εμφύλιος» πόλεμος!
    • Άλμπερτ Αϊνστάϊν: «Γιατί Σοσιαλισμός;»
    • Για τα γεγονότα του 1968 στη Τσεχοσλοβακία
    • Δέκα μήνες και 24 ημέρες μετά τη Συμφωνία του Μονάχου!
    • Η σφαγή των ανθρακωρύχων στο Ludlow και ο Λούης Τίκας (vid)
    • Οταν η αστική τάξη «δώριζε» τη Μακεδονία στη Βουλγαρία
    • Ο εφιάλτης τους έχει όνομα – Ιωσήφ Στάλιν (vid)
  • Κίνημα
    • Αγώνας ενάντια σε κατασχέσεις και πλειστηριασμούς!
    • Αυτό το υπουργείο δεν είναι Εργασίας (vid)
    • Δυναμική παρέμβαση του ΠΑΜΕ στου Μαξίμου
    • Επιστολή εργαζόμενου στα «ΑΒ Βασιλόπουλος»
    • Εργάτες από «Μέταλλο» και Σωματείο «Ατσάλι»!
    • Καταγγελίες για πιθανή μεταφορά πυρηνικών στον Άραξο
    • Κάτω τα χέρια από το δικαίωμα στην απεργία!
    • Νίκη – δικαίωση για τους απολυμένους του «Market In»
    • Συγκλονιστικό βίντεο του ΠΑΜΕ για την Παλαιστίνη
    • Την επόμενη φορά δε θάρθουμε για να διαμαρτυρηθούμε
    • Το ΠΑΜΕ αγρίεψε! Μετά το Μακεδονίας σειρά είχε ΣΕΒ
    • Το ΠΑΜΕ «διακοσμεί» υπουργεία και «στολίζει» υπουργούς! (vid)
    • Το ΠΑΜΕ «διακόσμησε» και το Υπουργείο Πλειστηριασμών (vid)
  • Κόμμα
    • 18ο Συνέδριο ΚΚΕ
      • H Προσφορά του Σοσιαλιστικού Συστήματος
      • Oι Θεωρητικές Θέσεις για το Σοσιαλισμό
      • O Σοσιαλισμός στην EΣΣΔ – Aιτίες νίκης της Αντεπανάστασης
      • H Οικονομία στην πορεία της Σοσιαλιστικής Οικοδόμησης στην EΣΣΔ
      • Η Οικονομία στην πορεία της Σοσιαλιστικής Οικοδόμησης στην EΣΣΔ – 2
      • Για το ρόλο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη διαδικασία της Σοσιαλιστικής Οικοδόμησης
      • H Πορεία της Σοβιετικής Εξουσίας – Εκτίμηση της στάσης του ΚΚΕ
      • H Στρατηγική του Διεθνούς Κομμουνιστικού Κινήματος κι οι Εξελίξεις σε αυτό
      • Η Aναγκαιότητα κι Eπικαιρότητα του Σοσιαλισμού – Eμπλουτισμός της Προγραμματικής Αντίληψης
      • Εκτιμήσεις σοσιαλιστικής οικοδόμησης – Επίλογος
    • 19ο Συνέδριο – Το Πρόγραμμα του ΚΚΕ
    • Αποκατάσταση του επαναστατικού χαρακτήρα του ΚΚΕ
      • Αντιφάσεις κι Επιβιώσεις από την πορεία πάλης με τον οπορτουνισμό
      • Ιδεολογικά – Θεωρητικά προβλήματα στην προγραμματική αντίληψη του κόμματος 1968 – 1991
      • Η Στρατηγική του Κόμματος την περίοδο 1973 – 1991 (A’)
      • Η Στρατηγική του Κόμματος την περίοδο 1973 – 1991 (B’)
      • Εκτιμήσεις – Η πορεία επαναστατικής προγραμματικής ανασυγκρότησης του ΚΚΕ μετά το 1991
    • Η Διακήρυξη για τα 100 χρόνια του ΚΚΕ
    • Η ίδρυση του Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος Ελλάδας
      • Η ίδρυση του Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος Ελλάδας (Α’)
      • Η ίδρυση του Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος Ελλάδας (Β’)
    • Πολιτική Απόφαση 20ο Συνέδριο KKE
      • Τα καθήκοντα ενάντια στον Ιμπεριαλιστικό Πόλεμο
      • Η θέση του ΚΚΕ για την αποδέσμευση από την ΕΕ
      • Για την ανασύνταξη του Εργ/κού Κιν/τος κι η πολιτική δουλειά στα συνδικάτα
      • Ο ρόλος του ΚΚΕ στο Εργατικό – Λαϊκό Κίνημα
      • Για τη δουλειά των καθοδηγητικών οργάνων και των στελεχών του κόμματος
      • Τα Καθήκοντα του ΚΚΕ στο Κομμουνιστικό Κίνημα
    • Το «Μακεδονικό ζήτημα» και οι θέσεις του ΚΚΕ
    • Μακεδονικό κι Αντικομμουνιστική υστερία
    • Οι προϋποθέσεις της σοσιαλιστικής επανάστασης
    • Οι τοπικές εκλογές δεν είναι «κάτι άλλο»!
  • Παιδεία
    • Η Κρίση της Σχολικής Εκπαίδευσης στην ΕΣΣΔ
      • Η Διαμόρφωση του Εκπαιδευτικού Συστήματος της ΕΣΣΔ
      • Η Πολυτεχνική Εκπαίδευση
      • Το σταδιακό σπάσιμο του Ενιαίου Συστήματος Εκπαίδευσης
    • Άρθρο του Δ. Γληνού: «Πνευματικές μορφές της αντίδρασης»
    • Το σχολείο της μόρφωσης και της δημιουργίας!
    • Για τα παιδιά που «απέτυχαν» στις Πανελλήνιες
    • Η «αξιολόγηση» στον χώρο της εκπαίδευσης
    • Η «εμπιστευτική» εγκύκλιος 1010 του «Γέρου της Δημοκρατίας»
    • Η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πιο ταξική
    • Μεγαλώνοντας στο «πίσω μπαλκόνι» της Δυτικής Αττικής
  • Ροβεσπιέρος
    • Επικοινωνία
    • Σχετικά
    • Χάρτης ιστοτόπου
Ροβεσπιέρος

Ταξική ματιά στην Ιστορία… στην Πολιτική… στη Φιλοσοφία…

Θέλουμε Σχολείο που μορφώνει ΟΧΙ να εξοντώνει!

Θέλουμε Σχολείο που μορφώνει
24 Οκτωβρίου 2017 Ανακοινώσεις, Εκπαίδευση, Κίνημα
ΚινητοποιήσειςΜαθητέςΜόρφωσηΠανελλαδικέςΣΥΡΙΖΑΣχολείο

Θέλουμε Σχολείο που μορφώνει ΟΧΙ να εξοντώνει!

Τα σχολεία κλειστά κι όλοι στους δρόμους στις 30 του Οκτώβρη

Σε κινητοποίηση στις 30 Οκτώβρη, στις 12 μμ στα Προπύλαια καλούν οι Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας και ΕΛΜΕ της Αττικής, αποφασισμένοι να διεκδικήσουν το σχολείο και τη ζωή που τους αξίζει, ενάντια στις ελλείψεις και στο νέο λύκειο που ετοιμάζεται.

«Θέλουμε Σχολείο που μορφώνει ΟΧΙ να εξοντώνει!»

Είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε το σχολείο και τη ζωή που μας αξίζει.

Αυτή είναι η απάντησή μας στην κυβέρνηση και το υπουργείο που νόμιζαν πως μπορούν να μας πιάσουν στον ύπνο…

Τα παλιά και νέα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο σχολείο και τη ζωή μας αποδεικνύουν πως η κυβέρνηση έχει μεγάλο θράσος να λέει πως όλα λειτουργούν κανονικά…

Η αλήθεια είναι πως η σημερινή κυβέρνηση συνεχίζει στον ίδιο δρόμο με τις προηγούμενες και μαζί με τους συνεργάτες τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αλλού συνεχίζουν να χτυπάνε το δικαίωμά μας στη μόρφωση και τη ζωή.

Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, στα Γιάννενα, την Πρέβεζα, την Κατερίνη, τη Θεσσαλονίκη, τη Χίο κι αλλού οι συμμαθητές μας βρίσκονται ήδη σε κινητοποιήσεις.

Συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά! Ενώνουμε τη φωνή μας σε όλη την Ελλάδα!

Από τώρα σε κάθε σχολείο συζητάμε, παίρνουμε αγωνιστικές πρωτοβουλίες με συναυλίες, κλεισίματα δρόμων κ.ά.

Την 28η Οκτωβρίου παίρνουμε πάνω μας τις σχολικές γιορτές. Δεν ξεχνάμε τι θα πει φασισμός, δεν ξεχνάμε τα διδάγματα της ιστορίας του λαού μας.

Παράλληλα, εκλέγουμε αγωνιστικά 5μελή – 15μελή κι ετοιμαζόμαστε για τη μεγάλη μαθητική πορεία στις 30 Οκτώβρη!

Οργανώνουμε – συντονίζουμε τον αγώνα μας σε όλα τα σχολεία γιατί:Θέλουμε Σχολείο που μορφώνει

  • Για ακόμα μια χρονιά καταργούν ειδικότητες και τομείς στα ΕΠΑΛ.
  • Τα σχολεία μας δεν έχουν τα απαραίτητα για να λειτουργήσουν. Λείπουν καθηγητές, αναλώσιμα, υποδομές, τα εργαστήρια είναι απαρχαιωμένα ή ανύπαρκτα, η πρόσθετη διδακτική στήριξη κι η ενισχυτική διδασκαλία δεν λειτουργούν.
  • Δεν δεχόμαστε το σχολείο – εξεταστικό κέντρο, της παπαγαλίας και των σκόρπιων γνώσεων.
  • Δεν πάει άλλο οι γονείς μας να πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά για φροντιστήρια, ακόμα και για τη λειτουργία των σχολείων μας.
  • Δεν πάει άλλο να τρελαινόμαστε όλη μέρα μέσα σε ένα ατέλειωτο τρεχαλητό από το σπίτι στο σχολείο και μετά στο φροντιστήριο.
  • Το μέλλον μας δεν χωράει στις ουρές της ανεργίας, στις ακριβές σπουδές και στη δουλειά χωρίς δικαιώματα.
  • Η κατάσταση που ζούμε στο σπίτι είναι εκρηκτική, με τους γονείς μας να κοιτάνε κάθε μέρα τι θα κόψουν για να τα βγάλουμε πέρα.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά… η κυβέρνηση ετοιμάζει νομοσχέδιο που κάνει το σχολείο ακόμα χειρότερο:

Με περισσότερες εξετάσεις πανελλαδικού τύπου από νωρίτερα. Ακόμα πιο εξοντωτικό για εμάς και τις οικογένειές μας, που βάζει περισσότερα εμπόδια στο δικαίωμά μας στη μόρφωση, που μας βάζει σε ένα ατέλειωτο κυνήγι των “SOS”.

Ούτε να το σκέφτονται! Δεν θα περάσει!
Ολοι οι μαθητές τώρα μια γροθιά,
οι εξαγγελίες της κυβέρνησης να μείνουν στα χαρτιά!

Ρίχνουμε άκυρο στο σημερινό σχολείο και στο ακόμα χειρότερο που ετοιμάζουν!

Στα τσακίδια οι νόμοι τους, στα τσακίδια τα μνημόνιά τους, που κάνουν χειρότερο το σχολείο και τη ζωή μας…

Αυτό που έχουμε ανάγκη είναι ένα σχολείο που:

  • Θα μας μορφώνει χωρίς διακρίσεις, ένα σχολείο χωρίς εμπόδια για τους μαθητές.
  • Θα δίνει ολόπλευρη γνώση και όχι παπαγαλία και σκόρπιες γνώσεις με το σταγονόμετρο.
  • Θα είμαστε δημιουργικοί και όχι αριθμοί ονομάτων για τα απουσιολόγια.
  • Θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει, που δε θα κοιτάει την τσέπη των γονιών μας, για παιδεία που δεν θα είναι εμπόρευμα.

ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ!!! ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!!!

30 Οκτώβρη κλειστά σχολεία και όλοι οι μαθητές στους δρόμους.
Μαθητική πορεία 12.00 στα Προπύλαια (Στάση ΜΕΤΡΟ «Πανεπιστήμιο»)

Η νέα Γενιά έχει ιδανικά, ούτε ξεπουλιέται ούτε προσκυνά!!!
Παλεύουμε για ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν για όλα τα παιδιά.
Για σχολείο που μορφώνει κι όχι να εξοντώνει!!!

Διεκδικούμε:Θέλουμε Σχολείο που μορφώνει

  • Να μην καταργηθεί καμία ειδικότητα/τομέας στα ΕΠΑΛ. Κανένας μαθητής στο δρόμο.
  • Η κυβέρνηση να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να λειτουργούν τα σχολεία μας κανονικά. Κανένα σχολείο χωρίς θέρμανση! Αφορολόγητο πετρέλαιο και φυσικό αέριο σε όλα τα σχολεία (προνόμιο που έχουν οι εφοπλιστές, αλλά όχι τα σχολεία!).
  • Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών μας για τη λειτουργία των σχολείων μας.
  • Να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο που κάνει χειρότερο το σχολείο μας.
  • Άμεση κάλυψη όλων των κενών σε όλα τα σχολεία με μόνιμους διορισμούς. Βιβλία σε όλα τα σχολεία. Να μην πληρώνουμε για τα ξενόγλωσσα βιβλία.
  • Να ξεκινήσει τώρα σε όλα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια η Ενισχυτική Διδασκαλία και η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη.
  • Δωρεάν ασφαλή μεταφορά για όλους τους μαθητές, όλες τις ώρες της ημέρας. Ένα δωρεάν γεύμα για όλους τους μαθητές.
  • Να μη μας στοιβάζουν στις τάξεις. 20 μαθητές/τμήμα για να μπορεί να γίνεται μάθημα.
  • Τώρα έκτακτο κονδύλι για τις σχολικές εκδρομές μας. Να μπορούν όλοι οι μαθητές να συμμετέχουν χωρίς να αναγκάζονται να βάζουν το χέρι στην τσέπη.
  • Δωρεάν είσοδος των μαθητών στα ΜΜΜ, σε κινηματογράφους και θέατρα.
  • Να μπορούμε να δίνουμε εισαγωγικές εξετάσεις όσες φορές θέλουμε, κρατώντας βαθμολογία στα μαθήματα που επιθυμούμε.
  • Με ευθύνη του κράτους να εξασφαλιστεί η ουσιαστική εκπαίδευση των προσφυγόπουλων.

Έχουμε πείρα από πέρυσι! Ότι κατακτήσαμε, το κερδίσαμε με τους αγώνες μας.

Φέτος είμαστε ακόμα πιο δυνατοί! Θα είμαστε και ακόμα πιο πολλοί!!!

Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας

Συγκεντρώσεις σε διάφορες πόλεις

Μέχρι στιγμής, τα ραντεβού για τις μαθητικές πορείες σε όλη την Ελλάδα είναι τα εξής:

  • Πάτρα: 10.30 π.μ. Πλατεία Γεωργίου
  • Λάρισα: 10.30 π.μ. Κεντρική Πλατεία
  • Άρτα: 10.30 π.μ. Πλατεία Κιλκίς
  • Βέροια: 12.00 μ. Πλατεία Δημαρχείου
  • Βόλος: 10.00 π.μ. Πλατεία Ελευθερίας
  • Γιάννενα: 10.30 π.μ. Ακαδημία
  • Γιαννιτσά: 12.00 μ. Πλατεία Μάγκου
  • Γρεβενά: 11.00 π.μ. πλατεία Λαχαναγοράς (Ρολόι)
  • Ηράκλειο: 10.30 π.μ. Πλατεία Ελευθερίας
  • Καβάλα: 11.00 μ. Πλατεία Καπνεργατών
  • Κατερίνη: 12.00 μ. Κεντρική Πλατεία
  • Κέρκυρα: 11.00 π.μ. Ενιαία Λύκεια
  • Κεφαλονιά: 11.00 π.μ. στα Γραφεία της Περιφέρειας στο Αργοστόλι
  • Κιλκίς: 12.00 μ. Πλατεία Ειρήνης
  • Κομοτηνή: 11.00 π.μ. Κεντρική Πλατεία
  • Λαμία: 12.00 μ. Πλατεία Πάρκου
  • Λέσβος: 11.00 π.μ. Κεντρικά Λύκεια, Μυτιλήνη
  • Λευκάδα: 10.30 π.μ. Αγ. Μηνάς
  • Ξάνθη: 12.00 π.μ. Κεντρική Πλατεία
  • Ορεστιάδα: 11.00 π.μ. Κεντρική Πλατεία
  • Πρέβεζα: 10.30 π.μ. Πυροβολικό
  • Ρέθυμνο: 12.00 μ. Δημαρχείο
  • Σάμος: 11.00 π.μ. Πλατεία Πυθαγόρα, Βαθύ Σάμου / 11.00 π.μ. Κεντρική πλατεία στο Καρλόβασι
  • Σέρρες: 12.00 μ. Πλατεία Κρονίου
  • Τρίκαλα: 10.00 π.μ. Κεντρική Πλατεία
  • Φιλιππιάδα: 10.00 π.μ. στα ΕΠΑΛ
  • Χαλκίδα: 12.00 μ. Στρογγυλό
  • Χαλκιδική: 12.00 μ. Κεντρική Πλατεία Πολυγύρου / 12.00 μ. Κεντρική Πλατεία Μουδανιών
  • Χανιά: 10.00 π.μ. Πεζόδρομο Κοραή
  • Χίος: 11.00 π.μ. Αρχή Απλωταριάς

Υπενθυμίζεται ότι κάλεσμα μαζικής συμμετοχής στις κινητοποιήσεις απευθύνουν μια σειρά από  συνδικαλιστικές ενώσεις των καθηγητών (ΕΛΜΕ).

Πηγή: 902.gr

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 66 times, 1 visits today)

Μοιραστείτε το!

  • Twitter
  • Facebook

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προσεχώς

Κάτω τα χέρια από την Ασφάλιση

Δημοφιλή άρθρα

  • Ένας καφές ήταν λίγος: Η χυδαία προβοκάτσια Τζήμερου σε βάρος Πρωτούλη (vid)Ένας καφές ήταν λίγος: Η χυδαία προβοκάτσια Τζήμερου σε βάρος… 1 Δεκεμβρίου 2019
  • Σάββας Κωφίδης: Το μόνο απαραβίαστο σύνορο είναι η ανθρωπιά!Σάββας Κωφίδης: Το μόνο απαραβίαστο σύνορο είναι η ανθρωπιά! 11 Νοεμβρίου 2019
  • Απείχε πάλι η Ελλάδα από ψήφισμα καταδίκης του Ναζισμού στον ΟΗΕ!Απείχε πάλι η Ελλάδα από ψήφισμα καταδίκης του Ναζισμού στον ΟΗΕ! 13 Νοεμβρίου 2019
  • Το φωνάζουν και τα ντουβάρια: Τα κτίρια που χτίστηκαν επί Χότζα δεν έπαθαν τίποτα! (vid)Το φωνάζουν και τα ντουβάρια: Τα κτίρια που χτίστηκαν επί Χότζα δεν… 30 Νοεμβρίου 2019
  • Άκου φασιστοανθρωπάκο...Άκου φασιστοανθρωπάκο… 12 Νοεμβρίου 2019
  • Σύνθεση πληθυσμού ελληνικής Μακεδονίας - Μέρος 1οΣύνθεση πληθυσμού ελληνικής Μακεδονίας – Μέρος 1ο 10 Νοεμβρίου 2019
  • Αλεξανδρή δεν χαραμίζουμε ούτε το σάλιο μας!Αλεξανδρή δεν χαραμίζουμε ούτε το σάλιο μας! 9 Νοεμβρίου 2019
  • Ο Τζήμερος «ξέρασε» πάλι αντικομμουνιστικό εμετό!Ο Τζήμερος «ξέρασε» πάλι αντικομμουνιστικό εμετό! 28 Νοεμβρίου 2019

Κατηγορίες

Tags

Αντικομμουνισμός Βίντεο Δηλώσεις ΕΕ ΕΣΣΔ Εικόνες Εκλογές ΗΠΑ Ημεροδρόμος Ιδεολογήματα Ιδεολογία Ιμπεριαλισμός ΚΚΕ Καπιταλισμός Κατιούσα Λαϊκή Συσπείρωση Μαρξισμός Μελέτες ΝΑΤΟ ΝΔ Οπορτουνισμός ΣΥΡΙΖΑ Ταξικός Αγώνας Φασισμός Χρυσή Αυγή

Αρχειοθήκη

Η σελίδα μας στο facebook

Η σελίδα μας στο facebook

Αφιερώματα

Συγκλονιστικό γράμμα Βρετανού στρατιώτη: «Ντρέπομαι!»

Συγκλονιστικό γράμμα Βρετανού στρατιώτη: «Ντρέπομαι!»

3 Δεκεμβρίου 2019
Όταν ο Βασίλης Χατζηπαναγής ήρθε και μας πήρε τα μυαλά

Όταν ο Βασίλης Χατζηπαναγής ήρθε και μας πήρε τα μυαλά! (vid)

23 Νοεμβρίου 2019
Πολυτεχνείο: «Αριστεροί» και ούγκανα αναμασούν την ίδια αθλιότητα

Πολυτεχνείο: «Αριστεροί» και ούγκανα αναμασούν την ίδια αθλιότητα!

16 Νοεμβρίου 2019

Πρόσφατα άρθρα

Η «μπατσοκρατία» των «αρίστων»

Η «μπατσοκρατία» των «αρίστων» (vid)

7 Δεκεμβρίου 2019
Επτά «ψυχροπολεμικές» ταινίες επιστημονικής φαντασίας

Επτά «ψυχροπολεμικές» ταινίες επιστημονικής φαντασίας!

7 Δεκεμβρίου 2019
«Θανάσιμος τραυματισμός» για τον ΟΑΣΑ η δολοφονία Γρηγορόπουλου

«Θανάσιμος τραυματισμός» για τον ΟΑΣΑ η δολοφονία Γρηγορόπουλου! (vid)

7 Δεκεμβρίου 2019

Λάβετε πρώτοι τα άρθρα μας

Γιατί «Ροβεσπιέρος»;

ΡοβεσπιέροςO Μαξιμιλιανός Ροβεσπιέρος, ο «αδιάφθορος», ήταν η σημαντικότερη προσωπικότητα της Γαλλικής Επανάστασης. Η αστική τάξη, για να διαφυλάξει τη κυριαρχία της, δεν διστάζει να συκοφαντήσει τον σπουδαιότερο ήρωά της. Τιμούμε τον άνθρωπο - σύμβολο αποφασιστικότητας και επαναστατικής επαγρύπνησης. Μπορείτε να δείτε όλα τα άρθρα μας, από το μενού «ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ». Επιτρέπεται η αναδημοσίευση χωρίς περιορισμούς.

Στατιστικά

  • 846,980 visitors

Ροβεσπιέρος @2019

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • VKontakte
Back2Top