Δημοσκόπηση για την Πάτρα με «στατιστικά» επιπέδου Σκάϊ!

Πολιτική αλητεία σε βάρος Πελετίδη: To pronews.gr εμφανίζει πρώτο το Νικολόπουλο ενώ το ποσοστό του είναι μικρότερο απ’ του νυν δημάρχου

Αν νομίζατε ότι τα υπέροχα γραφήματα του ΣΚΑΪ, που εμφάνιζαν μεταξύ άλλων το 4,7% να είναι μεγαλύτερο από το 4,8%, θα περιορίζονταν στα όρια του σταθμού στο Νέο Φάληρο, κάνετε λάθος.

Τα «ΣΚΑΪ statistics» δημιούργησαν σχολή την οποία ευελπιστούν ακόμα και να υπερκεράσουν κάποια μέσα.

Δημοσκόπηση για την Πάτρα με «στατιστικά» επιπέδου Σκάϊ

Τα σκήπτρα της πολιτικής ποταπότητας κατόρθωσε να κερδίσει με την αξία του το pronews.gr, θέτοντας ακόμα χαμηλότερα τον πήχυ της πολιτικής αντιπαράθεσης.

Αφού λοιπόν οι δημοσκοπήσεις δε δίνουν από μόνες τα αποτελέσματα που θέλουμε, σκέφτηκαν στη σελίδα, θα τα παρουσιάσουμε εμείς έτσι, με την προσδοκία ότι οι αναγνώστες δεν έχουν τελειώσει τη Β’ δημοτικού και δεν ξέρουν ούτε αριθμητική ούτε σωστή ανάγνωση.

Ή μπορεί απλώς να ήλπιζαν πως οι περισσότεροι θα διάβαζαν απλά και μόνο τον τίτλο, δίχως να μπουν στον κόπο να διαπιστώσουν το βιασμό της πραγματικότητας και της κοινής λογικής που ακολουθούσε από κάτω.

«Ο Ν. Νικολόπουλος στην πρώτη θέση για το δήμο Πάτρας. Προηγείται με 20% στην πρόθεση ψήφου»

τιτλοφορείται λοιπόν το δημοσίευμα και στη συνέχεια οι γροθιές στο μυαλό και τη νοημοσύνη μας πέφτουν δίχως έλεος.

Τι εννοεί λοιπόν με τη λέξη «πρώτος» η καλή σελίδα;

«Η τάση της πρόθεσης ψήφου συνεχίζει και αυτήν την βδομάδα να φέρνει στις πρώτες θέσεις Πελετίδη και Νικολόπουλο με ποσοστά, μετά από αναγωγές, άνω του 20%».

Μάλιστα. Δηλαδή ο Νικολόπουλος δεν είναι ακριβώς πρώτος, αλλά «ισοβαθμεί» σε ποσοστά με τον νυν δήμαρχο, τουλάχιστον έτσι καταλαβαίνουμε όσοι ξέρουμε να διαβάζουμε ελληνικά.

Που σημαίνει πως ο τίτλος με τα ως τώρα δεδομένα είναι παραπλανητικός και προπαγανδιστικός, αλλά σε σχετικά αναμενόμενα πλαίσια.

Δημοσκόπηση για την Πάτρα με «στατιστικά» επιπέδου ΣκάϊΈλα όμως που η πραγματικότητα είναι ακόμα χειρότερη

Γιατί τα ποσοστά που παρατίθενται στη συνέχεια, δείχνουν πως όχι απλά δεν είναι πρώτος το Νικολόπουλος, αλλά βρίσκεται 4 ως 6 μονάδες πίσω από τον Πελετίδη.

Πιο συγκεκριμένα, ο δήμαρχος Πάτρας συγκεντρώνει 24-26% και ο Νικολόπουλος 20-22%.

Δεν είμαστε μαθηματικοί, μπορεί σε κάποιο άλλο σύστημα αριθμών πράγματι το 20 να είναι μεγαλύτερο από 24 και 22 μεγαλύτερο από το 26.

Επειδή όμως υποψιαζόμαστε ότι η ιστοσελίδα δεν απευθύνεται σε θετικούς επιστήμονες, αλλά στους ψηφοφόρους της Πάτρας, είναι σαφές ότι μπροστά στον πανικό τους για το διαφαινόμενο άνετο προβάδισμα του Κώστα Πελετίδη

κάποιοι δε θα διστάσουν να κάνουν κυριολεκτικά το άσπρο μαύρο, μαύρο σαν αυτό που θέλουν να επιβάλουν ξανά στην Πάτρα μετά από 5 χρόνια αγωνιστικής δημοτικής αρχής που έδωσε ανάσα στο λαό.

Δημοσκόπηση για την Πάτρα με «στατιστικά» επιπέδου Σκάϊ
Βρες το λάθος…

Όση δημιουργική λογιστική κι αν επιστρατεύσουν όμως, όσες έννοιες κι αν διαστρεβλώσουν, η απάντηση στην κάλπη θα είναι συντριπτική και δε θα μπορεί να την αλλάξει ούτε ο πιο ευφάνταστος γκεμπελισμός στον τίτλο.

Πηγή: Κατιούσα

Print Friendly, PDF & Email
(Visited 381 times, 1 visits today)